معناي دوستي
نوشته شده توسط : امیرمسعود کریمی

 

 

دوستي را با تو معــــــنا مي کنم
با خيالت من چه غوغـــا مي کنم

آتشم در عشـــــق چون بينم تو را
مويه ها و شور و بلـــــوا مي کنم

آفتاب حُســـــنم اي گل بانگ مهر
خويشتن را در تو پـــــيدا مي کنم

عاشقم جز اين گناهم سادگي است
خويش با اين جــرم رسوا مي کنم

با خـيال ديدن روي تو دوســــــت
اين دو چشم خســـــته بينا مي کنم

طاقتم در اين شکنج عشق نيــست
اين دليلـــــــش تا که پروا مي کنم

شهر عشقم نيست جاي صد امــــيد
جاي او در خاک اينجا مي کـــــــنم




:: موضوعات مرتبط: شعر , ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: